GRADUACIÓN 2024

Hoxe celebramos a graduación do alumnado de 6º de Educación Primaria e 6º de Educación Infantil.

Esperamos que o voso paso polo San Marcos enchera as vosas mochilas de fermosas recordos. E que os pequenos/as sigan vivindo grandes aventuras en Primaria.

Aquí tedes un resumo deste gran día, onde a parte de celebrar todos xuntos a súa graduación, o alumnado de 6º de Primaria viviu cos seus seres queridos a estrea das curtas de cine que prepararon con Omar.

Os nosos mellores desexos para esta nova etapa!