INFANTIL VISITA O MUSEO DE BELAS ARTES

Un ano máis, o alumnado de Educación Infantil tivo a sorte de visitar o Museo de Belas Artes de A Coruña.

Alí prepararon unha actividade moi relacionada coas Olimpíadas na que descubriron información moi interesante e adaptada a súa idade sobre a escultura, retratos, paisaxes, bodegóns, etc.; á vez que foron superando 5 retos.

Saimos de alí moi emocionados e cunha medalla de ouro por clase do ben que o fixemos.

Moitísimas grazas @s traballador@s do museo pola súa implicación cada ano. Vémonos pronto!