Dentro do programa “Educando na Biosfera” da Reserva da Biosfera das Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo, este curso o alumnado de Educación Infantil levou a cabo os seguintes obradoiros.

As aulas lila e vermella crearon coas súas propias mans hoteis para bechos e casas de morcegos.

As aulas laranxa e amarela coñeceron máis sobre as árbores da nosa contorna e estamparon follas en bolsas de tea.

A aula verde centrouse nas pegadas dos animais da contorna, onde investigaron moito sobre eles e a súa forma.

SEMANA SOBRE RODAS 2024

Como xa ven sendo algo case convertido en tradición, a semana pasada celebramos a semana sobre rodas, na que o alumnado de Educación Primaria pode