CUARTA TARDE DE CINE EN BIBLIO MARQUIÑOS

Xa nos tardaba outra sesión de cine en Biblio Marquiños. Novamente, o alumnado de 6º de Educación Primaria, coa axuda dos voluntari@s de Biblioteca organizaron unha sesión de cine maravillosa, esta vez coa compañía de “Mortadelo e Filemón”. Un guiño ao lema das bibliotecas escolares de este curso “unha biblioteca escolar en viñetas”.

Esta foi a última sesión deste curso, pero visto a gran acollida trataremos de retomalo a partir de setembro.

Moitas grazas ao alumnado de 6º polo seu gran traballo e a tod@s vos pola participación, sen vos non sería posible!!