SEMANA DO LIBRO 2024

Este ano celebramos no CEIP Plurilingüe San Marcos a Semana do Libro. Durante a cal levamos a cabo diferentes actividades conxuntas e a nivel aula.

O propio Día do Libro, 23 de abril, fixemos o noso tradicional “Ao aire, libro!” que consiste no apadriñamento/amadriñamento lector conxunto no patio ao aire libre.

Ao longo da semana o alumnado de Educación Primaria desfrutou da actividade “Cita a cegas” na que cada neno/a tiña asignado un compañeiro/a en segredo ao que prestar un libro, pero coa portada e contraportada forradas con periódico para non desvelar título e autor. Finalizada a semana, e tras a lectura do mesmo, descubriron o seu “amigo invisible” e o título do libro. Foi unha actividade que lles motivou moito, sobre todo, polo feito de ter que buscar un libro segundo as preferencias dos seus amigos/as.

Mentres tanto, en Educación Infantil, tras a lectura de contos de Eric Carle, creamos con material de refugallo personaxes inspirados nas súas obras. Saíron animais verdadeiramente sorprendentes. Os nosos pequechos/as son uns grandes artistas!

Por último, para cerrar esta gran semana, hoxe venres 26, levamos a cabo un Maratón de lectura, ao longo de toda a xornada atopamos algunha aula lendo en Biblio Marquiños. Grabamos todo o día e creamos o noso “Timelapse” de lectura.

Un resumo de todo o acontecido podédelo ver no seguinte vídeo.

SEMANA SOBRE RODAS 2024

Como xa ven sendo algo case convertido en tradición, a semana pasada celebramos a semana sobre rodas, na que o alumnado de Educación Primaria pode