ESTREANDO POLOS CREATIVOS

Este curso a aula de Polos Creativos mudou de espazo e agora está unida a biblioteca. Xa está completamente reformada e con novo mobiliario, lista para funcionar ao 100%.

Foi o alumnado de 4º curso nesta ocasión o que usou esta aula para facer diferentes obradoiros ao longo deste mes de abril.

Están a crear lapiceiros de madeira para as aulas no banco de traballo, estoxos de tela coa máquina de coser e camisetas con deseños feitos por eles co Plotter.

Son tod@s uns/unhas artísticas!

SEMANA SOBRE RODAS 2024

Como xa ven sendo algo case convertido en tradición, a semana pasada celebramos a semana sobre rodas, na que o alumnado de Educación Primaria pode