AS FAMILIAS CONTAN. AVOA E BISAVOA DE SARA V.

Visitáronnos a avoa e a bisavoa de Sara Vázquez. A bisavoa, Socorro Barbeito, foi unha das xogadoras pioneiras do equipo feminino de Crendes. A pesar de que non tiñan equipación propia e de que había a quen non lle parecía ben que as mulleres xogaran ou incluso quen se ría delas, coa súa valentía e coa súa coraxe crearon un capítulo importante da historia de Abegondo.

Puidemos ver imaxes antigas dos anos 60 do equipo feminino e tamén algúns dos recoñecementos que lle fixeron a Socorro e ás súas compañeiras nos últimos anos dende as institucións públicas.

Grazas por achegarnos este cachiño de historia, e a importancia de facer sempre o que nos faga felices a pesar das adversidades.

Na súa bisneta ten agora un bo relevo xeracional. Grazas por abrir camiño.