SAÍDA A EXHIBICIÓN SOLIDARIA DA GARDA CIVIL

Este ano tivemos a sorte de contar cunha exhibición solidaria da Garda Civil no entorno próximo do noso centro educativa. O alumnado de Educación Infantil e 4º de Educación Primaria aproveitou para visitalos e colaborar con produtos de hixiene e alimentos non perecedoiros.

Puidemos ver aos cans da Garda Civil, ver como funciona un robot desactivador de bombas, o automóbil por dentro, subir a súa moto e, incluso, subir a un helicóptero. Así como, presenciar varios simulacros de rescate e actuación en situacións extremas.

Toda unha aventura para os nosos nenos e nenas! Gracias polo voso traballo.

SEMANA SOBRE RODAS 2024

Como xa ven sendo algo case convertido en tradición, a semana pasada celebramos a semana sobre rodas, na que o alumnado de Educación Primaria pode