MOCHILAS VIAXEIRAS PARA ADULTOS

Comezamos o terceiro trimestre cunha nova iniciativa. Mochilas viaxeiras para adultos!

Desde o equipo de biblioteca, xunto con Marquiños, estamos a preparar 4 mochilas viaxeiras con material para adultos.

Contido:

• Un libro de narrativa en galego, preferiblemente
  • Un libro sobre educación ou de actividades para facer en familia
  • Un xogo de mesa en familia

As familias que esteades interesadas so tedes que escribir o correo da biblioteca: biblioteca@ceipsanmarcos.es. Asignaremos mochila por orde de chegada de correos e notificarase a dispoñibilidade das mochilas pola mesma vía, en caso de ter lista de espera.

A duración máxima do empréstito será de un mes, podendo devolvela antes se se quixera.

Se estás interesado/a corre a anotarte!

Esperamos que vos guste!

SEMANA SOBRE RODAS 2024

Como xa ven sendo algo case convertido en tradición, a semana pasada celebramos a semana sobre rodas, na que o alumnado de Educación Primaria pode