OBRADOIRO DE CINE EN SAN MARCOS

Dentro do CP Inclúe, na modalidade Emociona-t, estamos a levar a cabo un obradoiro de cine co alumnado de 6º.

Os nenos e nenas xa comezaron a traballar con Omar Rabuñal nas súas curtas. Este curso estarán relacionadas co PDI do centro “As Olimpíadas San Marcos 2024”. Basearon as historias e o guión sobre esa temática e sobre a igualdade entre mulleres e homes; así como o compañeirismo. A maiores, escolleron os actores e actrices, así como xestionan a dirección, claqueta, e gravación de audio e son. Todo baixo a supervisión e axuda de Omar.

Deixamos aquí algunhas imaxes das primeiras sesións de gravación.

SEMANA SOBRE RODAS 2024

Como xa ven sendo algo case convertido en tradición, a semana pasada celebramos a semana sobre rodas, na que o alumnado de Educación Primaria pode