PDI – SOMOS OLÍMPICOS

Comeza a derradeiro trimestre e continuamos co noso PDI “As Olimpíadas San Marcos, Abegondo 2024”. Nesta ocasión baixo o título “Somos Olímpic@s”.

Como o seu nome indica ao final de curso convertirémonos en Olímpicos e celebraremos as nosas Olimpíadas San Marcos que serán moi especiais.

Marquiños deixou nas aulas unha carta explicando que cada aula seguirá investigando sobre os deportes e terá que adaptar o que lle tocou para levalo a cabo nesa celebración final.

Que nervios…. os seus postos, listos, XA…!

SEMANA SOBRE RODAS 2024

Como xa ven sendo algo case convertido en tradición, a semana pasada celebramos a semana sobre rodas, na que o alumnado de Educación Primaria pode