AS FAMILIAS CONTAN. DIANA, NAI DE PALOMA.

Diana é Enfermeira na unidade de neonatoloxía (UCIN) no “Hospital Universitario da Coruña” (HUAC).

Dende unha perspectiva moi pedagóxica e lúdica, explicoulle ao alumnado de 1oA de Educación Primaria, o proceso que se adopta nos casos de nacementos prematuros.

O alumnado interesouse moito polo tema e fixo unha gran cantidade de cuestión que Diana respondeu con moita soltura e delicadeza.

Ademais, puidemos comprobar na nosa propia pel, os latexos dos nosos corazóns, a nosa tensión con diferentes aparellos, as diferenzas entre o tamaño dun bebé prematuro e outro que non o é, a súa forma de alimentarse… etc.

Pero, sobre todo, quedámonos coa forza e a resiliencia que teñen eses pequenos e pequenas para sobrepoñerse e saír adiante ante unha situación tan complexa e inesperada!

Xa por último, Diana deixounos xogar coas vendas e cos diferentes utensilios sanitarios de xoguete que nos mostrou.

E, por se fora pouco, regalounos vacinas e biberóns de xoguete! E un libro moi interesante sobre neonatoloxía para a Biblioteca! Moitísimas grazas.

Gracias por compartir os teus saberes e o teu tempo con nós Diana! Foi todo un pracer! Agardamos que volvas pronto!