SEGUNDA SESIÓN DE CINE MARQUIÑOS

Tras o éxito do mes pasado, o alumnado de 6º de Educación Primaria repite sesión de cine en Biblio Marquiños. Estades todos combidados.

Recordade anotarvos no correo cine@ceipsanmarcos.es xa que temos aforo limitado.

Esta sesión de cine vai acompañada dunha campaña de recollida de productos para a protectora Arco da Vella, publicaremos máis información nos próximos días.

Así como, contamos coa doazón de patacas fritidas por membros da Comunidade Educativa. Moitas grazas!!!