OBRADOIROS NO TEMPO DE LECER NA BIBLIOTECA

O alumnado voluntario da biblioteca de 5º e 6º de primaria está a preparar obradoiros en Biblio Marquiños nas horas de recreo. Cada semana versará sobre unha temática diferente e poderá participar todo o alumnado de Educación Primaria no seu horario de uso da biblioteca. As diferentes actividades serán adaptadas a cada curso.

Cada luns, por megafonía informarán os propios voluntarios e voluntarias de que obradoiro toca esa semana.

Animádevos a participar!