CERIMONIA INAUGURAL OLIMPÍADAS SAN MARCOS 2024

Hoxe celebramos a nosa cerimonia inaugural das Olimpíadas San Marcos, Abegondo 2024.

Gozamos do desfile de aulas, coas súas bandeiras representativas; o relevo do facho olímpico; o acendido do pebeteiro; a lectura do manifesto olímpico da man de dous representantes do alumnado e da actividade do Día da Paz.

No seguinte vídeo podedes ver un resumo deste gran día que celebramos xunto as familias como publico excepcional.

Grazas a todas e todos polo bo traballo!