PRIMEIRA TARDE DE CINE EN BIBLIO MARQUIÑOS

Hoxe o alumnado de 6º de Educación Primaria, coa axuda dos voluntari@s, fixeron un magnífico traballo en equipo na organización da primeira tarde de cine en Biblio Marquiños.
Co gran éxito que tivo a sesión, o aforo completo e con moit@s asistentes pendentes da segunda tarde de cine para poder disfrutar desta experiencia; non dubidamos en que repetiremos pronto.
Grazas a todos e todas por participar e ser tan solidari@s, sen vos non sería posible.

Aquí podedes ver algunhas fotos de este gran día.