CONCIENCIA SOBRE O CONSUMO RESPONSABLE DA AUGA E A HIXIENE BUCO-DENTAL

Aproveitando que tanto o alumnado de Educación Infantil como 1º ciclo de Educación Primaria xa teñen interiorizado o lavado de dentes tras a hora da comida. Iniciativa que comezamos este ano nos cursos inferiores para concienciar sobre a importancia dunha correcta hixiene buco-dental. Desde o Equipo de Paisaxe transmiten unhas normas sobre como facer un uso responsable da auga tras o cepillado de dentes e o lavado de mans.

Como podedes ver, os nosos nenos e nenas entenderon perfectamente que non podemos desperdiciar auga.