FESTIVAL E BADALADAS 2023

Hoxe celebramos o noso xa famoso pre fin de año, con varias actuacións do alumnado de terceiro ciclo, do club de teatro, do English Club! e, de forma improvisada, dos pequenos e pequenas da clase lila. Ademais das nosas tradicionais badaladas con gusanitos a ritmo de pandeiro, para dar por finalizado o último trimestre do 2023 e celebrar xuntos o comezo adiantado do novo ano 2024.

Felices Festas a tod@s e que o novo ano veña cargado de paz, amor, ledicia e saúde. Desfrutade deste tempo en familia e con amig@s.

Vémonos en xaneiro!