AS FAMILIAS EXPERIMENTAN. LUCÍA, NAI DE ÁLVARO

Neste curso escolar o alumnado de Educación Infantil comezou coa rutina de cepillado de dentes ao mediodía. Por iso, Lucía, a nai de Álvaro da clase lila, ofreceuse a facerlles unha charla/obradoiro onde aprender máis sobre o tema.

Lucía é odontóloga pediátrica, dunha forma moi amena, coa axuda de tigre, e adaptada aos máis pequenos ensinoulles cousas moi importantes que interiorizaron rapidamente e xa están a poñer en práctica.

Moitas grazas pola túa colaboración, volve sempre que queiras!