AS FAMILIAS EXPERIMENTAN. LAURA, NAI DE IVÁN E ADRIÁN

O 16 de novembro en 3º recibimos a visita de Laura, a nai de Iván de 3º A.

Esta nai titulada en enfermaría veunos contar a súa experiencia laboral na Unidade de neonatos na Clínica O Belén, situada na cidade de A Coruña.

A charla foi moi amena, xa que Laura acompañouna de apoio audiovisual, algo que resulta moi motivador para o noso alumnado debido á súa curta idade.

A nosa enfermeira explicounos a diferencia entre prematuros e neonatos, mostrounos os aparellos cos que traballan na súa unidade, amosou vídeos reais de bebés tanto prematuros como neonatos e a súa evolución e, por último, deixoulles manexar aos nenos e nenas os aparellos que trouxo como mostra.

Ademais, agasallou a todo o alumnado cun gorro cirúrxico e un biberón con caramelos.

O día 28 de novembro, Laura volveu o cole pero esta vez a visitar ao alumnado de 6º, xa que tamén é nai de Adrián C. de 6º A.

Levounos un montón de material que usan as enfermeiras cos nenos prematuros: roupa, nidos, xeringas, sensores da calor, medidor de tensión arterial… Tamén, a través de fotos dos “seus nenos” puidemos ver a gran labor que fan estas profesionais de sanidade. Algúns deles pesan 800 gramos ao nacer e é incrible como medran fortes e sans grazas a elas!

Por último, grazas a unha pequena maqueta caseira que trouxo vimos o saco amniótico, a placenta, o cordón umbilical… e aprendimos como é o embarazo no útero materno.

Para rematar, regalounos unhas xeringas doces.

Encantounos! Moitas grazas pola visita, foi realmente interesante!