MAXIA POLA IGUALDADE (25N)

Hoxe, grazas ao concello de Abegondo, o alumnado de segundo e terceiro ciclo de Primaria gozou dun espectáculo de maxia pola igualdade de xénero.

A ilusionista Fani Triana, fixo un espectáculo magnífico de maxia na que pretendía poñer en valor a continua loita da muller en todos os segmentos da sociedade.

Os nenos e nenas sorprendéronse e gozaron moito con esta actuación.

Gracias a Fani e ao concello de Abegondo por achegar aos máis pequenos/as espectáculos que promoven a igualdade de xénero.