CIRCO NA CASA – MOC MOC (25N)

Hoxe, grazas ao concello de Abegondo, o alumnado de Educación Infantil e primeiro ciclo de Primaria gozou dun espectáculo de humor e circo a favor da igualdade de xénero.

MèRe Clown (David Merelas), da compañía MOC MOC, recreou unha escena de tarefas domésticas con certa torpeza e humor facendo malabares e equilibrios empregando “cousas de andar por casa”.

Os nenos e nenas riron sen parar e quedaron abraiados con esta actuación.

Gracias a MOC MOC e ao concello de Abegondo por achegar aos máis pequenos/as espectáculos que promoven a igualdade de xénero.