20N – DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA, DÍA DO PIXAMA

Este ano para celebrar o Día Universal da Infancia (20 de novembro) unímonos a Asociación Estatal de Acollemento Familiar, ASEAF, para festexar o “Día do Pixama”.

É unha actividade lúdica e educativa que ten como obxectivo sensibilizar e dar a coñecer o acollemento familiar como medida de protección que ofrece aos nenos, nenas e adolescentes que tiveron que ser separados da súa familia de orixe, unha familia que os coida, acompaña e quere durante o tempo que sexa necesario.

Baixo o lema “tod@ nen@ ten dereito a medrar en familia”, o alumnado e profesorado de Educación Infantil e primeiro ciclo de Primaria veu hoxe á escola en pixama. Ademais, durante esta xornada desenvolveron diferentes actividades relacionadas coa importancia da familia, como lectura de contos, manualidades, apadriñamentos lectores, etc.