MES DA CIENCIA EN GALEGO NAS BIBLIOTECAS

Este mes de novembro celébrase o Mes da Ciencia en Galego nas Bibliotecas Escolares. No noso centro preparamos unha serie de iniciativas para afondar nas ciencias ao longo deste mes.

Primeiro, preparamos, xunto cos colaboradores e colaboradas, unha selección de libros de ciencia en galego e castelán.

Cada semana sairá un reto de parte de Marquiños para que as diferentes aulas poidan achegarse á ciencia a partir de divertidos experimentos.

Tamén, convidamos ás familias a unha edición especial de “As familias…”, neste caso:

“As familias experimentan”

Contamos con vós!