DÍA DAS ESCRITORAS

Para conmemorar o Días das Escritoras que este ano se celebra o 16 de outubro do 2023, cada aula elixiu un conto ou fragmento dun libro dunha escritora galega. Tras traballar tanto a autora como o libro na aula, cada grupo creou un mural para compartilo co resto de grupos; dando así maior visibilidade a estas grandes mulleres da nosa historia e do noso presente que nos axudan a soñar e viaxar cos seus relatos cada día.

Esta é a mostra do traballo realizado polo alumnado de Educación Infantil.

Aquí unha mostra do traballo realizado polo alumando de 2º ciclo que quedará exposto na Biblioteca de Marquiños.