Recicla as túas pilas

Co fin de concienciar ao alumnado sobre a reciclaxe e reutilización das pilas, dos tipos que hai e das consecuencias do seu uso para o medio ambiente a partires do 4 de maio e ata finais de curso, haberá na entrada do colexio un “Punto Pila” con información moi interesante e con tres cestiñas para que tanto vós como o alumnado poidades depositar os tres tipos de pilas máis comúns: alcalinas, de botón e baterías.
Animádevos a colaborar nesta iniciativa!

SEMANA “0 RESIDUOS”

Dende o Equipo de Plan Proxecta de Paisaxe e Sustentabilidade propoñemos a partir deste mes varios retos mensuais para fomentar a concienciación de temas relacionados

O Maio

Aí vén o maio de flores cuberto… grazas á colaboración das familias puidemos achegarnos de preto á tradicional celebración da chegada do mes de maio.”