Feira medieval

A actividade final do proxecto e que serviu como festa para o remate do curso foi a clebración dunha feira medieval.

Para esto contamos con postos de troco para os que o alumnado botou man do aprendido nos obradoiros levados a cabo coa Reserva da Biosfera (elaboración de xabón, estampación, cestería, …) e tamén outros inventados como o de saquiños de plantas aromáticas ou o de pulseiras de papel. Así mesmo contamos con cantos de cego, que se prepararon no obradoiro que tivemos con Sara Fraga.

Pola súa banda o alumnado de infantil organizaou xogos medievais.

Contamos tamén cun posto de forza, un de cestería con bimbio e un de ilustración (non podía faltar o noso admirado Suso Cubeiro).

Tamén o Concello aportou o seu gran de area traendo unha exhibición de aves rapaces e unha xusta medieval.

Pola súa banda a ANPA puxo a merenda.

Foi unha xornada fabulosa e un fin de proxecto que sempre recordaremos.

PUNTO LIMPO MÓBIL

Grazas ao Consorcio As Mariñas contamos durante este mes de abril dun punto limpo móbil no que poder reciclar moitas cousas que teñamos na nosa

O MUNDO DOS NOSOS BECHOS

Nas aulas amarela e verde están a realizar un mini-proxecto sobre insectos e bechos, en xeral. Culminará dito proxecto coa saída de fin de curso