Encontro cos persoeiros que dan nome ás nosas aulas

Este curso, como unha das novidades despois da obra, decicimos dar nome ás nosas aulas. Para iso fixemos unha selección de persoas relevantes da sociendade galega que poidamos ofrecer como referente ao noso alumnado.

O día 20, algunhas delas acpetaron a nosa proposta de xuntanza e viñeron ao centro compartir un momento co noso alumnado.

Foi unha convicencia preciosa para todas e todos.

E adiantamos que cara setembro intentaremos facer outra coas persoas que desta volta non se puideron achegar pero manifestaron o seu gusto por facelo.

Quique Peón

Alicia Estévez Taranzo

Roi Calviño

Susana Seivane

Elena Ferro

Aaron Amor

Iván Ferreiro

Suso Cubeiro e Ana Prado

Grazas a todas e todos, de corazón, por aceptar esta proposta e por ser refente.

SEMANA “0 RESIDUOS”

Dende o Equipo de Plan Proxecta de Paisaxe e Sustentabilidade propoñemos a partir deste mes varios retos mensuais para fomentar a concienciación de temas relacionados

O Maio

Aí vén o maio de flores cuberto… grazas á colaboración das familias puidemos achegarnos de preto á tradicional celebración da chegada do mes de maio.”