Os muiñeiros medievais

Con este novo episodio “Os muiñeiros medievais”, elaborado nesta ocasión pola aula vermella, pretendemos achegarvos de xeito signficativo á labor desempeñada anos atrás polos muiñeiros e muiñeiras. Cremos que as tradicións son valores e historia que deben permanecer ao longo dos anos. Son señas de identidade da nosa propia cultura, que os nosos nenos e nenas deben vivenciar para coñecelas, sentirse parte da sociedade e cultivar a súa conservación. Gozade moito da súa escoita e animádevos a participar no seu xogo de preguntas e respostas sobre este oficio.

SEMANA SOBRE RODAS 2024

Como xa ven sendo algo case convertido en tradición, a semana pasada celebramos a semana sobre rodas, na que o alumnado de Educación Primaria pode