Disfrutamos o último luns pola tarde da derradeira instalación artística deste curso. Unha instalación que tivo como fío conductor o branco e o negro.

Por medio de diferentes materiais dispostos no espazo para a súa libre exploración puideron experimentar, pintar con diferentes materiais en fondo negro e en fondo branco, realizar trasvases, crear composicións con volume de cartón, e sobretodo gozar moito.

Acompañamos a nosa instalación dunha proxección con fío musical, para que a paisaxe creada acompañara e envolvera toda a instalación.

Quero compartir ademais con vós dous vídeos desta instalación:

As instalacións que realizamos son momentos nos que a mestra prepara o ambiente e asume o único rol de observar como interactúan cada unha delas e cada un deles cos materiais dispostos no espazo. Elas e eles son os protagonistas e encargados de gozar da mesma.

É evidente que os momentos de recoller, arrombar, limpar e ordenar son importantes na nosa rutina diaria dentro da aula, pero no momento das instalacións isto desaparece e exprememos o tempo ao máximo para gozar da mesma.

Seguiremos gozando desta outra mirada, destes momentos que nos permiten desenvolver as nosas linguaxes.

Xa que como dicía Loris Malaguzzi:

El niño
está hecho de cien.

El niño tiene
cien idiomas
cien manos
cien pensamientos
cien formas de pensar
jugar y hablar
cien siempre cien
formas de escuchar
de sorprenderse, de amar
cien alegorías
para cantar y entender
cien mundos
por descubrir
cien mundos
por inventar
cien mundos
que soñar.

El niño tiene
cien lenguajes
(y además ciento, ciento y cien)
pero noventa y nueve le son robados.

Escuela y cultura
separan su cabeza de su cuerpo.

Le dicen
que hay que pensar sin manos
que hay que hacer sin cabeza
que hay que escuchar y no hablar
que hay que entender sin alegría
que amar y sorprenderse
solo en Semana Santa y Navidad.

Le dicen
que descubra el mundo que ya existe
y de cien
noventa y nueve le son robados.

Le dicen
que jugar y trabajar
realidad y fantasía
ciencia e imaginación
cielo y tierra
razón y sueño
son cosas
que no están unidas.

En resumen, le dicen
que el cien no está allí.

El niño dice:
y sin embargo, el cien está ahí.

Captura de pantalla dun vídeo durante a Instalación, momento no que unha nena acode xunto á mestra a ensinar as súas mans cheas de pintura negra

Unirse á conversa

1 comentario

  1. Preguntábame en que actividade Adara empregaría tanta pintura negra, que ata o seu mandilón se convertira en lenzo…agora comprendo😅
    Graciñas por este tipo de experiencias que lles permiten gozar, sen mais guía que o seu ser. A súa cariña di canto está a disfrutar.

Deixar un comentario

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *